Social Media in the Marketing of the Selected Brand
Author info
Mária Janošková, Erik Weiss
Author
Janošková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
Co-authors
Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
Source document
"Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 35-44. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Hrabovská Zuzana ; Reshetnikova Iryna L. ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5099-4
Sociálne médiá v súčasnosti už nie sú novým trendom, považujeme ich za neodmysliteľnú súčasť marketingovej komunikácie. Ponúkajú nové príležitosti priamej komunikácie s cieľovým trhom. Ich výhodou pre oblasť podnikania a marketingu je možnosť komunikovať so zákazníkmi priamo a včas. Obchodné spoločnosti často prepájajú svoje webové stránky so sociálnymi médiami, a so svojimi účtami na sociálnych sieťach. Podstatou sociálnych sietí nie je len vzájomná interakcia medzi ľuďmi, ale ich úlohou je v súčasnosti aj marketing. Cieľom príspevku je poukázať na nové trendy v komunikácii so zákazníkmi prostredníctvom sociálnych médií. Analyzovali sme súčasný stav na príklade vybranej značky zameranej na výrobu a predaj oblečenia, založenej na Slovensku.
Public work category
Invited reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00590-006, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
485.4 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.