1. Nový model medziuniverzitnej spolupráce v rámci vytvárania spoločných interdisciplinárnych pedagogických projektov. Prípadová štúdia projektu EuroPedago
SYS | 0072277 | |
---|---|---|
LBL | 02109nla$$2200337$$$450$ | |
005 | 20240502071845.5 | |
100 | $a 20080311a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba | |
101 | 0- | $a slo $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Nový model medziuniverzitnej spolupráce v rámci vytvárania spoločných interdisciplinárnych pedagogických projektov. Prípadová štúdia projektu EuroPedago $f Katarína Babčáková, Marianna Neupauerová, Pavel Žiaran |
330 | $a Návrh projektu EuroPedago, ktorého cieľom je vzdelávanie vysokoškolských študentov od najnovších ekonomických aspektoch vstupu Slovenska do Európskej únie formou moderných stimulačných hier. Ciele projektu EuroPedago. Metódy použité pri tvorbe pedagogických modulov. Realizačné platformy projektu EuroPedago a ďalšie perspektívy rozvoja. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0071318 $1 010 $a 978-80-225-2292-2 $1 200 1 $a Zvyšovanie konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania $b elektronický zdroj $e zborník zo sympózia k vedeckému projektu VEGA 1/255/05 a internému grantu 300013/05 v redakcii Vandy Lieskovskej a riešiteľského kolektívu $e Košice, 8. január 2007 $f redakcia: Vanda Lieskovská a riešiteľský kolektív $v S. 140-147 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2007 $1 215 $a CD-ROM |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005128 $a projekty |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia |
675 | $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0019287 $a Babčáková $b Katarína $4 070 $9 33,3 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0010486 $a Neupauerová $b Marianna $4 070 $9 33,3 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*p0061723 $a Žiaran $b Pavel $p EUBPHFKMR $9 33,4 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20080311 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |