Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. S. 84-92 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Dzuričková Jana ; Gontkovičová Barbora ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3982-1
Východiská pre získanie konkurenčnej výhody, ktorá má viesť k udržaniu konkurenčnej pozície podniku na trhu. Zhodnotenie konkurencieschopnosti podniku a návrh opatrení na udržanie tejto konkurencieschopnosti, prípadne jej zvýšenie.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E15 00250-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
471.6 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.