Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Č. 4 (2015), s. 1-11. - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934
Document kind
schedule of articles from periodics
Language
Slovak
Country of Edition
Czech Republic
systematics
65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
V silnom konkurenčnom boji je hlavnou úlohou podnikov nájsť spôsob, akým osloviť spotrebiteľov. Už niekoľko rokov sa však ukazuje, že pre spotrebiteľov je okrem ceny a kvality ďalším významným faktorom aj zodpovedné správanie podnikov, ktoré je deklarované prijatím konceptu spoločenskej zodpovednosti podniku (CSR). Ak sa chce podnik vďaka prijatiu konceptu CSR zviditeľniť a získať konkurenčnú výhodu, je potrebné, aby o svojich CSR aktivitách informoval aj svoje okolie vo forme CSR reportov. Identifikácia kritérií slúžiacich na zostavenie kvalitných CSR reportov. Informácie potrebné pre sekundárny výskum boli získané z celosvetového prehľadu o CSR reportovaní za rok 2013. Ďalšie zdroje pre uskutočnenie sekundárneho výskumu predstavujú existujúce prístupy k hodnoteniu kvality CSR reportov.