1. Vlani pokémoni, teraz fidget spinner: ako fungujú produktové mánie
SYS | 0234409 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20221104112829.6 | |
100 | $a 20170713a2017łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Vlani pokémoni, teraz fidget spinner: ako fungujú produktové mánie $f Marián Biel |
330 | $a Firma Niantic a videoherný gigant Nintendo uviedli na trh mobinú hru Pokémon Go a Fidget spinner, ktoré vzbudili mimoriadny záujem u mladších spotrebiteľov. Produktové mánie majú rozdielny životný cyklus. Hype cyklus podľa Gartneru. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0234223 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 27, č. 27 (6. júla 2017), s. 16-19 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2017 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001525 $a cyklus výrobku životný |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001852 $a dopyt spotrebiteľský |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005175 $a prototypy výrobkov |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0040702 $a Biel $b Marián $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20170713 $g AACR2 |