Zaradenie nespoľahlivého rozprávača do literárneho vzdelávania na stredných školách vyvolalo búrku nevôle, kritiky a odsudzovania. Najvýraznejším argumentom v tejto kritike bol fakt, že v slovenských podmienkach ide o slabo vysvetlenú literárnu kategóriu, a teda učiteľom literatúry chýba potrebný výklad, o ktorý by sa mohli pri školskom čítaní a interpretácii literárnych diel oprieť. Od roku 2011 sa situácia zmenila, učitelia môžu v knihe T. Žilku Vademecum poetiky pod heslom Rozprávač nájsť ucelenú charakteristiku rozprávačských perspektív a postupov vrátane aktéra nespoľahlivého rozprávania - nespoľahlivého rozprávača.
Public work category
Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E15 02014-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
143.9 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.