Mladí vedci 2021 : Zborník vedeckých príspevkov. S. 152-162 online. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, Fakulta ekonómie a podnikania, Univerzita J. Selyeho, Fakulta ekonómie a informatiky, 2021. ISBN 978-80-89453-94-8
Hlavné zmeny v spotrebiteľskom správaní pri nákupe vianočných darčekov v roku 2020 počas pandémie COVID-19. Hlavné faktory ovplyvňujúce nákup vianočných darčekov u slovenských spotrebiteľov a zmeny v pomere frekvencie nákupu v kamenných predajniach a na e-shopoch.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E21 00731-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
307.8 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.