1. Designing Holistic and Sustainable Educational Development
Title | Designing Holistic and Sustainable Educational Development | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Parallel title | A Case Study of University of Economics in Bratislava | ||||||||
Translation | Návrh holistického a dlhodobo udržateľného systému profesijného rozvoja: prípadová štúdia Ekonomickej univerzity v Bratislave | ||||||||
Author info | Jaromír Novák | ||||||||
Author | Novák Jaromír EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená | ||||||||
Source document | R&E source : Open Online Journal for Research and Education. Special issue 24 (July 2022), pp. 42-48 online. - Baden : Redaktion R&E-SOURCE. ISSN 2313-1640 | ||||||||
DOI | 10.53349/resource.2022.iS24.a1108 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from periodics | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Austria | ||||||||
Keywords | rozvoj pracovníkov * rozvoj profesijný * vzdelávanie * vzdelávanie dospelých * vzdelávanie vysokoškolské * učitelia * pedagogika * hodnotenie práce * hodnotenie pracovníkov * kurzy * študenti * odmeňovanie * odmeny | ||||||||
Annotation | Rozvoj vzdelávania na univerzitách by mal pedagógom pomáhať robiť ich vyučovanie kontinuálne efektívnejším povedením študentov k lepšiemu učeniu. Systém rozvoja vdelávania má byť založený najmenej na troch pilieroch, ktoré vedú k zvýšeniu informovanosti pedagogiky. Tá sa deje prostredníctvom rozhovorov učiteľov s cieľom zlepšiť vzdelávanie študentov, kurzy rozvoja vzdelávania pre vysokoškolských pedagógov, spätné hodnotenia výučby študentmi a odmeňovanie vynikajúcich vysokoškolských pedagógov. Tri piliere sa prezentujú v prípadovej štúdii Ekonomickej univerzity v Bratislave, v Erasme+. Pilotovali sa v šk. roku 2021-2022. | ||||||||
Public work category | Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books | ||||||||
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
No. of Archival Copy | E22 00291-001, online | ||||||||
|