"Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 100-102. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Hrabovská Zuzana ; Reshetnikova Iryna L. ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5099-4
Identifikácia faktorov úspešného riadenia obchodu a služieb s dopadom na spotrebiteľa v odraze dynamicky meniaceho sa prostredia. Analyzovanie úspešnosti retail manažmentu a jeho modifikácie vplyvom mimoriadnych udalostí ostatných rokov. Nutnou súčasťou je analyzovanie spotrebiteľského správania, špecifikácia jeho kľúčových zmien, odhalenie hlavných atribútov podmieňujúcich spotrebiteľské správanie a identifikácia trvalých zmien.
Public work category
Invited reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00590-012, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
260.8 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.