1. Correlation of Cognitive and Linguistic Factors with Spoken Language Comprehension in Early Elementary Students
Title | Correlation of Cognitive and Linguistic Factors with Spoken Language Comprehension in Early Elementary Students | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Korelácia kognitívnych a jazykových faktorov s porozumením hovorenej reči u žiakov na začiatku základnej školy | ||||||||
Author info | Haris Memisevic ...[et al.] | ||||||||
Author | Memisevic Haris | ||||||||
Source document | Studia Psychologica : An International Journal for Research and Theory in Psychology. Vol. 66, no. 1 (2024), s. 35-49. - Bratislava : Institute of Experimental Psychology, 2024. ISSN 0039-3320 | ||||||||
DOI | 10.31577/sp.2024.01.889 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from periodics | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Slovak Republic | ||||||||
Keywords | výskum psychologický * jazyk materinský * kultúra * komunikácia verbálna * frazeológia * zásoba slovná * mládež * žiaci | ||||||||
Annotation | Štúdia skúma vzťah medzi porozumením jazyka a rýchlym automatizovaným pomenovaním, fonologickým povedomím, slovnou zásobou a pracovnou pamäťou a aké sú najlepšie prediktory porozumenia hovorenej reči. Tento výskum naznačuje, že najúčinnejšia stratégia na zlepšenie zručností v porozumení jazyka by sa mala zamerať na rozšírenie slovnej zásoby. | ||||||||
Database | ARTICLES | ||||||||
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Numbers | 2024: 1 | ||||||||
|