Bulletin of Ablai Khan KazU IRand WL : [vedecký časopis], Séria: pedagogické vedy. Vol. 71, no. 4 (2023), pp. 163-174. - Almaty : Kazachská univerzita medzinárodných vzťahov a svetových jazykov. ISSN 2710-3269
Metaanalýza efektívnosti vzdelávania STEM (veda, technika, inžinierstvo a matematika) pre budúcich učiteľov informatiky. Zdôraznenie dôležitosti rôznych vyučovacích metód pri výučbe predmetov STEM, ktoré pomáhajú zlepšiť proces učenia a pritiahnuť záujem učiteľa. Metodický prehľad literatúry s cieľom určiť, ktoré efektívne metódy výučby STEM môžu pedagógovia použiť na prípravu budúcich učiteľov informatiky. Všeobecné trendy, úspechy a výzvy vo vyučovacom procese, zdôraznenie kľúčových aspektov, vrátane prístupov k rôznorodosti metód, vplyvu na motiváciu študentov a úrovne chápania pojmov. Postupy a prístupy, ktoré môžu budúci učitelia informatiky integrovať do svojich vzdelávacích programov. Cenné odporúčania na optimalizáciu vzdelávania STEM a informatiky medzi predškolskými učiteľmi.
Public work category
Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E24 00099-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
504.3 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.