Zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku pomocou vhodných neuromarketingových nástrojov
Author info
Štefan Majtán, Peter Štetka, Róbert Šlosár
Author
Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Co-authors
Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Source document
Economics and business management in the 21st century : [proceedings] : 3rd international scientific conference : 23rd - 24th november 2016, Ostrava, Czech Republic. S. 114-121 CD-ROM. - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2016 / Prusenovská Ivana ; Economics and business management in the 21st century International scientific conference. ISBN 978-80-248-3983-7
Konkurenčná výhoda a jej zdroje. Definícia pojmu konkurencieschopnosť podniku. Vnútorné a vonkajšie faktory konkurencieschopnosti. Zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti. Ovplyvňovanie spotrebiteľského správania - marketéri sa sústreďujú viac na samotnú podstatu rozhodovania ako na jeho výsledok. Neuromarketing ako nový prístup pochopenia spotrebiteľského správania a rozhodovania. Definícia pojmu neuromarketing: neuromarketing popisuje správanie spotrebiteľov z perspektívy mozgu; kombinácia marketingu a neurovedy, ktorá sa zaoberá skúmaním mozgu; spája technologické možnosti monitorovania mozgovej aktivity a marketingových nástrojov. Prínosy a nebezpečenstvo neuromarketingu. Kladné ohlasy zo strany marketérov a vedcov, záporné zo strán ochrancov ľudských práv. Tri základné východiská neuromarketingu pre zvyšovanie konkurencieschopnosti. Prepojenosť neuromarketingu so štyrmi základnými aspektmi trhu: place (miesto predaja), price (cena), product (produkt) a promotion (propagácia).
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
References
(2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E16 01111-003, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
740.9 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.