1. Profesijné spôsobilosti začínajúceho učiteľa potrebné pre výkon povolania
SYS | 0267256 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20200722120247.9 | |
100 | $a 20200722a2020łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Profesijné spôsobilosti začínajúceho učiteľa potrebné pre výkon povolania $e profesijné kompetencie začínajúceho učiteľa $f Martina Kosturková |
330 | $a Dimenzie návrhu profesijného štandardu začínajúceho učiteľa s dôrazom na prax. Profesijné (odborno-didaktické) kompetencie učiteľa vo vzťahu k edukačnému procesu. Riadenie vyučovacieho procesu, vytváranie podmienok edukácie (materiálne a technické zázemie) a ovplyvňovanie pozitívneho rozvoja žiakov. Sebarozvoj začínajúceho učiteľa. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0263595 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 15, č. 5 (2020), s. 14-17 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2020 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0077721 $a rozvoj profesijný |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005059 $a profesiografia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0079147 $a Kosturková $b Martina $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20200722 $g AACR2 |