Ekonomika, financie a manažment podniku XV. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 68-77 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4858-8
Interakcie detí s reklamou a reklamnými médiami. Zhodnotenie vplyvu reklamy na spotrebiteľské správanie detí prostredníctvom analýzy a interpretácie výsledkov dotazníkového prieskumu na vzorke detí vo veku od 10 do 15 rokov (s písomným požiadaním príslušnej základnej školy) metódou elektronického dotazníkového zberu dát CAWI (computer assisted web interviewing). Zhodnotenie závislostí: medzi typom reklamného média a mierou vplyvu na nákupné rozhodovanie detí, medzi typom reklamného média a mierou rušivého vplyvu na dieťa, miery schopností detí na základe videného reklamného odkazu ovplyvňovať nákup rodičov, faktorov najčastejšie ovplyvňujúcich nákupy detí a výber produktov, skúseností detí s nákupom cez internet a platformou v súvislosti s týmito skúsenosťami najdominantnejšou, so zmapovaním, ktoré deti si nakupujú samé.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E21 00624-008, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
483.2 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.