Využitie umelej inteligencie v PPC kampaniach projektu rezidenčného bývania Gribľovec
Author info
Viliam Murin
Author
Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
Source document
Conference Proceeding of Research Papers of the 8th International Scientific Conference - Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business - MTS 2023 : Košice (Slovakia) and Tarnobrzeg (Poland), September 21 -23, 2023. Pp. 226-232. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Freňáková Magdaléna ; Kuhnová Lenka ; Csikósová Adriana ; Ostrowska Monika ; Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-5088-8
Skúmanie výhod, prekážok a praktického využitia umelej inteligencie (AI) v PPC (Pay-Per-Click) kampaniach využívajúc konkrétnu prípadovú štúdiu z reálneho sveta. Využitie integrácie umelej inteligencie v rámci kampaní PPC a ich dôsledky pre rezidenčný developerský projekt Gribľovec. Aplikovaním AI na kampaň Gribľovec sa používajú pokročilé analytické nástroje na vyhodnotenie zákazníckych preferencií a optimalizáciu dopadu kampane. Potenciálna úloha AI pri zvyšovaní efektivity a úspechu PPC kampaní.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00635-021, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
941.9 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.