Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. S. 64-73. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Daňo Ferdinand ; Naďová Krošláková Monika ; Pajtinková - Bartáková Gabriela. ISBN 978-80-225-5005-5
Obchodný model prevádzkovateľa nabíjacieho miesta je vystavený špecifickým rizikám a nastaveniu trhu. Ako takmer každý udržateľný podnik, aj podnikatelia pôsobiaci v tomto odvetví sa budú snažiť o tvorbu zisku, ktorý vyplýva zo schopnosti získať od zákazníkov vyššie výnosy v porovnaní s nákladmi, ktoré sú vynaložené na poskytovanie nabíjacích služieb na primeranej úrovni. Účelom tohto článku je popísať hlavné riziká spojené s obchodným modelom prevádzkovateľa nabíjacích staníc a zostaviť jednoduchý model nákladov a výnosov relevantných pre stredoeurópske územie s cieľom analyzovať schopnosť a prirodzené obmedzenia tvorby zisku. Napriek tomu, že obchodný model je zjednodušený, odvodené závery predstavujú všeobecné pochopenie veľmi naliehavej potreby definovania a implementácie dodatočných tokov príjmov pre prevádzkovateľov nabíjacích staníc.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00563-010, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
262.8 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.