Best Interdisciplinarity-Enhancing Practices at Higher Education Institutions. Pp. 139-143 online. - Lublin : DT.Uni., 2018 / Kolasa-Nowak Agnieszka ; Nowakowski Michał ; Wysocki Artur
Priblíženie projektov zameraných na vypracovanie zjednodušeného podnikateľského plánu a marketingovú štúdiu pre „NESTLÉ corner“ na univerzite a vypracovanie zjednodušenej marketingovej štúdie pre nový produkt „JOJO“ (sladkosti). Hlavné ciele, metódy, výzvy projektov. Prínosy projektu pre študentov i pre spoločnosti.
Public work category
Scientific works in not noticed year-books from international undertakings, foreign year-books
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00761-004, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
194.7 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.