1. Konštruktivistické prístupy v edukácii
SYS | 0261057 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20200115083801.5 | |
100 | $a 20200115a2019łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Konštruktivistické prístupy v edukácii $f Erich Petlák |
330 | $a Čo je konštruktivizmus. Prekoncepty vo vzdelávaní. Pedagogické využitie konštruktivistického prístupu. Miskoncepcie v edukácii. Postupy pri konštruktivistickom vyučovaní. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0260808 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 14, č. 12 (2019), s. 7-11 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2019 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006942 $a vedomosti |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0001305 $a Petlák $b Erich $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20200115 $g AACR2 |