Desire. Design and Research in Business : Proceedings of the of the International Scientific Conference. S. 39-45 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Knošková Ľubica ; Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Cierniak-Emerych Anna ; Donovalová Alena ; Dziuba Szymon ; Desire. Design and Research in Business International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4705-5
Správanie respondentov pri nákupe potravín a akú úlohu hrá balenie pri rozhodovaní o kúpe. Vplyv ďalších faktorov ako kvalita výrobku, zložky výrobku, krajina pôvodu, značka produktu a reklama. Ochota zaplatiť vyššiu cenu za dizajn pútavých obalov.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
References
(1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00142-003, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
343 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.