1. Accreditation Processess: How Much Can We Learn from Them
SYS | 0269245 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502083807.5 | |
035 | $a 211188 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20201015d2020łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a eng |
102 | $a GB | |
200 | 1- | $a Accreditation Processess: How Much Can We Learn from Them $h 14 $f Helena Šajgalíková |
330 | $a Stály nedostatok jasných kritérií, ktoré je potrebné nasledovať pri vytváraní jazykových programov, viedol k aplikácií rôznych stratégií. Popis a charakteristika akreditačných procesov. Popis systému UNIcert. | |
463 | -1 | $1 010 $a 978-1-5275-4667-7 $1 200 1 $a Languages and the Internationalisation of Higher Education $f editor: Dolores Gonzáles-Álvarez, Esperanza Rama-Martínez $v Pp. 246-263 online [1,17 AH] $1 210 $a Newcastle Upon Tyne $c Cambridge Scholars Publishing $d 2020 $1 215 $a [270] pp. |
541 | 1- | $a Akreditačné procesy: koľko sa z nich môžeme naučiť |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002523 $a internacionalizácia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001050 $a akreditácia |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*p0063320 $a Šajgalíková $b Helena $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 100 $f 1952- $T Katedra anglického jazyka FAJ |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20201015 $g AACR2 |
830 | $a Pri registrácii autori upovedomení o možnej zmene kategórie pri formálnej kontrole CVTI. | |
830 | $a Zmena kategórie z ABC na AEC na základe rozhodnutia CVTI zo dňa 7.5.2021. | |
T85 | $x existuji fulltexy |