Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 48-62. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2
Potenciál neuromarketingu a jeho úloha v budúcnosti digitálnych technológií, ktoré sa stanú súčasťou každodennej skúsenosti spotrebiteľa. Všeobecné predpoklady vývoja technológií, inovácií a digitálneho prostredia. Neuromarketingový výskum vie rozpoznať hlbšie neurologické reakcie vo vnútri mozgu respondenta na špecifikované podnety. Využitie neuromarketingových zariadení, technológií a inovácií v novom prostredí webu 3.0.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00455-005, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
489.1 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.