A Specific Approach from Game Theory in Choosing the Location of a Store in a Shopping Centers
Author info
Pavel Gežík
Author
Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
Source document
„AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ : zborník z 20. medzinárodnej vedeckej konferencie, 24. – 25. november 2022, Bratislava. S. 231-238. - Bratislava : Letra Edu, 2022 / Čerteková Eva ; Marek Ľuboš ; Jablonský Josef ; Hanták Marián ; „AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-974180-9-0
Pre vhodný výber umiestnenia predajne by mohli byť použité lokačné modely, zabezpečujúce vhodné umiestnenie predajní vzhľadom na možných zákazníkov a konkurenciu. Avšak Nashova teória rovnováhy vysvetľuje, prečo sa rovnaké, alebo podobné obchody zoskupujú na jednom mieste. Všeobecné aspekty tohoto zdanlivo iracionálneho umiestnenia kamenných predajní v priestore, alebo v meste.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00527-026, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
953 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.