Marketing Identity: Metaverse Is the New Universe : Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference. Pp. 19-26. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2022 ; Marketing and Media Identity 2022: Metaverse Is the New Universe Annual International Scientific Conference. ISBN 978-80-572-0297-4. ISSN 2729-7527
Spotrebiteľský etnocentrizmus predstavuje dôležitý koncept v ére globalizácie, hospodárskej a politickej krízy domovskej krajiny, ktorú v súčasnosti zažívame. Cieľom príspevku je zmerať spotrebiteľský etnocentrizmus, preskúmať preferencie medzi online a offline nakupovaním a preskúmať možný vplyv spotrebiteľského etnocentrizmu na preferencie pri online alebo offline nakupovaní. Na základe prieskumu možno predpokladať, že úroveň spotrebiteľského etnocentrizmu je podpriemerná. Zároveň sa preukázalo, že spotrebiteľský etnocentrizmus nemá vplyv na preferenciu nákupného správania v online alebo offline prostredí. Dôvodom môže byť, že spôsob získavania produktov nie je rozhodujúci, keďže v oboch prípadoch môže ísť o podporu domácej produkcie, pričom v budúcnosti by bolo vhodné preskúmať vplyv spotrebiteľského etnocentrizmu na domáce a zahraničné distribučné kanály.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00082-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
3.9 MB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.