Porovnanie nákladových faktorov B2B spoločností - online podnikanie vs. kamenný obchod
Author info
Tobias Barthelt, Peter Markovič
Author
Barthelt Tobias EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Co-authors
Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Source document
Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. S. 131-149. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Pollák František ; Szajt Marek ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 Konferencia. ISBN 978-80-225-5057-4
Distribučné spoločnosti sú čoraz väčšou výzvou pre online obchody, aplikácie, alebo elektronické obstarávanie predaja produktov na trhu. Často sa predpokladá, že online podnikanie je menej finančne náročné. Napríklad prevádzka s predajnými silami je nákladná. Je však badateľné, že online podnikanie tiež tvorí značné náklady. Najmä plánovanie, zriadenie a prevádzka internetového obchodu spôsobuje vysoké náklady. Tiež vývoj aplikácie si vyžaduje značné náklady. Iba riešenia elektronického obstarávania sú pomerne lacné.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00131-003, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
532.3 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.