Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 11, č. 4 (2015), s. 19-25 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137
Document kind
schedule of articles from periodics
Language
Slovak
Country of Edition
Slovak Republic
systematics
65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
Základná koncepcia komplexného manažérstva kvality (TQM) je zameraná na zákazníka, vlastných zamestnancov organizácie, na procesy, na pracovné prostredie, ciele a výsledky a tvorí základ ISO 9001. Jej praktická aplikácia si vyžaduje postupnú zmenu správania sa zamestnancov podniku na základe vedenia, školení a motivácie zamestnancov, pričom čo najskôr za školením a tréningom musí nasledovať praktické využitie podporované nielen organizačne, ale aj motivačne. Koncepcia komplexného manažérstva kvality a vedomostí v kontexte so zlepšovaním vzdelávacích procesov v zmysle rozvoja a udržiavania učiacej sa organizácie ako súčasného trendu v konkurenčnom podnikateľskom prostredí.