1. E-learning ako komunikačný prostriedok
SYS | 0093220 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502072035.4 | |
100 | $a 20090407a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a E-learning ako komunikačný prostriedok $f Barbara Napolitano, Martin Novák, Ivan Šóš, Miroslava Vašeková |
330 | $a Osobný počítač, ako aj notebook, v posledných 10-15 rokoch významne prispeli ku zefektívneniu výchovno-vzdelávacieho procesu. Zákonitosti troch štádií pamäti - osvojenie, uchovávanie a vybavovanie. Vzťah učiteľ - študent. Príprava vyučovacej hodiny. Pozitíva používania výpočtovej techniky vo výchovno-vzdelávacom procese. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0092861 $1 010 $a 978-80-225-2724-8 $1 200 1 $a Inovačný proces v e-learningu $e recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie $e Bratislava, 24. marec 2009 $f zostavili: Janette Brixová, Martin Novák, Ivan Šóš $v S. $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a CD-ROM |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007053 $a využitie počítačov |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet |
675 | $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0015857 $a Napolitano $b Barbara $p EUBFNHKIV $9 25 $4 070 $T Katedra aplikovanej informatiky a výpočtovej techniky FNH - zrušená |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0005094 $a Novák $b Martin $f 1980- $p EUBFNHKIV $9 25 $4 070 $T Katedra aplikovanej informatiky a výpočtovej techniky FNH - zrušená |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*p0064794 $a Šóš $b Ivan $f 1977- $p EUBFNHKIV $9 25 $4 070 $T Katedra aplikovanej informatiky a výpočtovej techniky FNH - zrušená |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*p0064809 $a Vašeková $b Miroslava $f 1978- $p EUBFHIKUA $9 25 $4 070 $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20090407 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |