1. Eight reasons for not forcing teachers to do research and publish and eight steps to becoming a successful researcher andpublisher
Title | Eight reasons for not forcing teachers to do research and publish and eight steps to becoming a successful researcher andpublisher |
---|---|
Author info | Paul McCullough |
Author | McCullough Paul EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ |
Source document | Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium VI. : zborník vedeckých prác. S. 80-87. - Bratislava : Z-F LINGUA, 2010. ISBN 978-80-89328-43-7 |
Document kind | schedule of articles from year books |
Language | Slovak |
Country of Edition | Slovak Republic |
systematics | 001.891/.892 - Výskum. Vývoj |
Keywords | výskum * pracovníci výskumní * učitelia * jazykoveda * Ekonomická univerzita v Bratislave |
Annotation | Príspevok skúma, prečo sa pedagógovia na Slovensku zdráhajú zapojiť sa do výskumu a publikovania. Práca potom ďalej rozvádza tieto príčiny a poskytuje argumenty za a proti významu výskumu a publikovania. |
Public work category | Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) |
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
No. of Archival Copy | E10 01607-006, originál dokumentu |