Branded products vs. private labels: battle for survival or art of their coexistence (selected issues)
Author info
Ladislav Faith
Author
Faith Ladislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
Source document
MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 69-79 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4
Príspevok sa pokúša rekapitulovať niektoré základné pojmy a pojmy a fakty o svete vývoja pozície súkromných značiek obchodných reťazcov a obchodných značkových výrobcov, pričom sa pohybuje vo svete maloobchodu tzv. kamenných predajní zameraných na predaj FMCG tovaru. Rovnako sa dotýka inštitúcií, ktoré tento svet monitorujú, vyhodnocujú trendy a formulujú odporúčania pre subjekty, ktoré tento svet výroby, distribúcie a maloobchodu vytvárajú, v ňom súťažia o priazeň spotrebiteľov a dosiahnutie čo najvyšších ziskov, minimálne ekonomického prežitia.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E16 00002-007, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
724.1 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.