Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 15, č. 1 (2017), s. 5-16 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2017. ISSN 1339-987X
Úspech spoločnosti určujú zákazníci, ich spokojnosť s produktmi danej firmy, ich spokojnosť s prístupom k nim a ich ochota sa k firme vracať. Preto musí každá firma venovať zákazníkom zodpovedajúcu pozornosť a čas. Spoločnosti sa v súčasnosti stále viacej orientujú na budovanie, rozvoj a efektívne riadenie vzťahov so svojimi zákazníkmi. Jednou z príčin zvýšenej orientácie na kvalitné uspokojovanie potrieb zákazníkov bola zmena charakteru konkurenčného prostredia v 90. rokoch a aj dôsledok rozvoja informačných a komunikačných technológií. Nástup internetu posilnil konkurenciu. Jednou z ciest, ako sa podnik môže odlíšiť od konkurencie je dokonalé porozumenie jednotlivým zákazníkom a ich potrebám, osobný prístup a vynikajúca úroveň služieb. Softvérovým nástrojom umožňujúcim a podporujúcim riadenie vzťahov je CRM (Customer Relationship Management) systém. Jeho úspešná implementácia je základom pre prácu so zákazníkmi vo väčšine spoločností. Takýto systém umožňuje komplexne pokryť všetky procesy týkajúce sa zákazníka.
Public work category
Scientific titles in home not carented magazines and other year-books