Print
1. Marketingový pohľad na značku zamestnávateľa
Title Marketingový pohľad na značku zamestnávateľa
Parallel title Employer brand from a marketing point of view
Author Gajdoš Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
Co-authors Olexová Cecília EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
Source document Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. S. 28-34 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kršák Branislav ; Mesároš Peter ; Nové trendy v manažmente a marketingu Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4458-0
Document kind schedule of articles from year books
Language Slovak
Country of Edition Slovak Republic
Keywords značky * zamestnávatelia * marketing * fluktuácia * Slovensko
Annotation Silný marketingový aspekt značky zamestnávateľa na Slovensku. Úloha značky zamestnávateľa. Najatraktívnejší zamestnávatelia na Slovensku.
Public work category Reports at home scientific conferences
Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy E17 01001-017, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu
Archív publikačnej činnosti 373.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení
For full functionality of this site it is necessary to enable JavaScript.
Here are the instructions how to enable JavaScript in your web browser .