Megatrendy a médiá 2017 : budúcnosť médií II. : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 25.-26.4.2017, Smolenice. S. 144-151. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017 ; Megatrendy a médiá 2017 budúcnosť médií II. medzinárodná vedecká konferencia / Višňovský Ján ; Palovičová Zuzana. ISBN 978-80-8105-863-9
Spotrebiteľské správanie - charakteristika a zmeny v spotrebiteľskom správaní. Výskum zameraný na poznanie preferencií slovenského spotrebiteľa. Hlavný zdroj informácií v procese nákupného rozhodovania. Hlavný zdroj informácií z hľadiska vekovej štruktúry. Dôveryhodnosť informačných zdrojov.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E17 01175-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Archív publikačnej činnosti
4.5 MB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.