1. Meaningful Gamification: A Case Study of the European Leadership Programme
SYS | 0281562 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20230310131728.4 | |
100 | $a 20210122dłłłłłłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a eng $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Meaningful Gamification: A Case Study of the European Leadership Programme |
330 | $a Analýza, ako gamigikácia vytrénuje novú generáciu manažérov. Dizajnéri gamifikačných systémov vytvárajú hravé zážitky motivovať účastníkov k plneniu úloh v gamifikačnom systéme a následne aplikovať naučené veci v každodennom živote. Gamifikácia zavádza zábavný faktor do inak všedných každodenných procesov alebo vzdelávacích aktivít, čím zvyšuje zapojenie. | |
463 | -1 | $1 010 $a 978-80-8122-367-9 $1 200 1 $a Gamifikáció az oktatás kontextusában - Workshop tanulmánykötete $d Gamifikácia v kontexte vzdelávania – zbierka príspevkov workshopu $v S. 22-37 online $1 210 $a Komárno $c Univerzita J. Selyeho – Selye János Egyetem $c Fakulta ekonómie a informatiky - Gazdaságtudományi és informatikai kar $d 2020 $1 215 $a 114 s. $1 710 12 $a Gamifikáció az oktatás kontextusában - Workshop tanulmánykötete $e Komárno $f 2020 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0017703 $a Machová $b Renáta $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0064557 $a Korcsmáros $b Enikö $4 675 |
541 | 1- | $a Zmysluplná gamifikácia: Prípadová štúdia programu European Leadership Programme |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002377 $a hry |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001083 $a analýza komparatívna |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0087228 $a gamifikácia |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0075402 $a Csápai $b Ádám $f 1996- $9 50 $4 070 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0083709 $a Voda $b Zsófia $4 070 $9 50 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20210122 $g AACR2 |
830 | $a Autor Csápai bol v roku vydania študentom 5. ročníka vš štúdia | |
T85 | $x existuji fulltexy |