1. Koncepčné prístupy k práci školiteľa na doktorandskom štúdiu
SYS | 0284532 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20240417075207.0 | |
100 | $a 20220531a2022łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Koncepčné prístupy k práci školiteľa na doktorandskom štúdiu $f Dagmar Lesáková |
330 | $a Komplexný súbor koncepčných prístupov školiteľa k vedeniu doktorandov. Hlavné identifikované koncepcie: funkčná koncepcia - dôraz na ukladanie a kontrolu úloh v zmysle projektového manažmentu; vzdelávacia koncepcia - orientácia na začlenenie doktoranda do akademickej obce v určitej disciplíne; koncepcia kritického myslenia - analýza a kritické posúdenie svojej práce doktorandom; koncepcia rozvoja nezávislosti - podpora samostatnosti a rozvoja osobnosti doktoranda; koncepcia tvorby vzťahu - na báze "rodičovského" a priateľského vzťahu. Pre skvalitnenie práce s doktorandmi je prínosné poznať pozitíva a riziká každého z analyzovaných koncepčných prístupov. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0283947 $1 011 $a 1335-5864 $1 200 1 $a ACADEMIA $e súčasnosť a perspektívy vysokých škôl $v Roč. 33, č. 1 (2022), s. 4-15 $1 210 $a Bratislava $c Centrum vedecko-technických informácií SR $d 2022 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002827 $a koncepcie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006366 $a štúdium doktorandské |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002243 $a vedenie ľudí |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0080391 $a myslenie kritické |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005569 $a rozvoj vedecký |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $4 070 $f 1949- |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20220531 $g AACR2 |