Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 63-82. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2
Umelá inteligencia uľahčuje marketingový efekt na zákazníkov. Krátka história AI, jej definície, charakteristika, základné prvky a fungovanie AI. Typy AI a jej technologické ovládanie. Štruktúra umelej inteligencie sa skladá zo strojového a hlbokého učenia. Hlavné výhody AI pre podnikanie a marketing. 13 postupov, ktorými AI umožňuje zlepšiť a dynamizovať marketingové a obchodné firemné aktivity. Vytvorenie marketingovej platformy s umelou inteligenciou, ktorá predpokladá rozšírenie potenciálu marketingu.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00455-006, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
810.4 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.