1. Helping Teachers to Focus on Learning and Reflect on Their Teaching: What Role Does Teaching Context Play?
Title | Helping Teachers to Focus on Learning and Reflect on Their Teaching: What Role Does Teaching Context Play? | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Pomáhanie učiteľom zamerať sa na učenie a reflektovať na ich výučbu: akú rolu hrá učenie súvislostí? | ||||||||
Author info | Gabriela Pleschová, Lynn McAlpine | ||||||||
Author | Pleschová Gabriela EUBFMVKMV - Katedra medzinárodných politických vzťahov FMV | ||||||||
Co-authors | McAlpine Lynn | ||||||||
Source document | Studies in educational evaluation. Vol. 48 (March 2016), pp. 1-9 online. - Amsterdam : Elsevier Science. ISSN 1879-2529 | ||||||||
Note | Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus | ||||||||
Document kind | schedule of articles from periodics | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Netherlands | ||||||||
systematics | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | ||||||||
Keywords | vzdelávanie * učitelia * pedagogika * vyučovanie | ||||||||
Annotation | Program vývoja vzdelávania na Slovensku. Hodnotenie programov vývoja vzdelávania. Tvorba programov - proces vývoja dizajnu a štruktúry programu. Prevádzkovatelia a účastníci programov vývoja vzdelávania. Metódy a zdroje zabezpečujúce požadovaný vplyv vzdelávacích programov. Prekážky vo vzdelávaní o súvislostiach a obsahu. | ||||||||
Public work category | ADM | ||||||||
Registered in | WOS | ||||||||
Registered in | SCOPUS | ||||||||
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
No. of Archival Copy | E16 00497-001, kópia plného textu | ||||||||
|