Analýza sentimentu a online reputácie podnikov v automobilovom priemysle na Slovensku
Author info
Mária Kozáková, Vladimír Hojdik
Author
Kozáková Mária EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Co-authors
Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Source document
Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models : international scientific conference proceedings : Olomouc, Czech Republic, 7.-8.9.2017. Pp. 946-954 online. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2017 / Slavíčková Pavla ; Mládková Ludmila ; Jašek Roman ; Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models International scientific conference. ISBN 978-80-244-5233-3
Teoretické pozadie a prehľad literatúry o podnikovej reputácii so zameraním na reputáciu v online prostredí - online reputácia (povesť). Analýza sentimentu ako metóda merania online reputácie. Analýza troch svetových automobilových spoločností pôsobiacich na Slovensku: Volkswagen Slovakia, PSA Peugeot Citroën Slovakia a Kia Motors Slovakia.