Behavioral Aspects in the Process of Consumer Decision Making
Author info
Vladimír Hojdik
Author
Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Source document
Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie : zborník vedeckých prác. S. 5-15 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020 / Grisáková Nora ; Štetka Peter ; Rybárová Daniela ; Miťková Veronika. ISBN 978-80-7556-081-0
Pojmy súvisiace s behaviorálnou ekonómiou – existujúce odchýlky od racionality, ktoré sa vyskytujú v rozhodovacom procese spotrebiteľa a ich zasadenie do kontextu podnikového marketingu.
Public work category
Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00757-012, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
636.5 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.