Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
Source document
DOKBAT 2020 : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers, 16 - Volume. Pp. 492-499 online. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2020 / Ondra Pavel ; DOKBAT 2020 International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7454-935-9
Identifikácia marketingových možností influencera ako efektívneho nástroja marketingovej komunikácie značiek. Definícia influencera a sledovateľa. Značka v role inzerenta. Sponzorované poštové štítky.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00523-007, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
270.6 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.