Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 1-9 online. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022 / Antal Jarolím ; Bič Josef ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2454-2. ISSN 2453-6113
Meranie spotrebiteľského etnocentrizmu, meranie vnímania privátnej značky, skúmanie vzťahu medzi spotrebiteľským etnocentrizmus a vnímaním privátnych značiek a identifikácia spotrebiteľských segmentov na základe vnímanie privátnych značiek a spotrebiteľského etnocentrizmu. Pri skúmaní boli použité rôzne filozoficko-vedecké metódy (analýza, syntéza, vedecká abstrakcia, metóda zovšeobecňovania a iné) a štatisticko-matematické metódy (metódy deskriptívnej štatistiky, korelačná a zhluková analýza). Etnocentrizmus a jeho vplyv na postoj k privátnym značkám. Uplatnenie etnocentrizmu v oblasti marketingu pri tvorbe kampaní, pri propagácii domácich produktov, strategickom plánovaní firiem a brandingu.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00246-008, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
198.9 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.