Motivačné faktory zvyšovania digitálnej kompetencie a informačnej gramotnosti vysokoškolských študentov
Author info
Vladimír Bolek, Anita Romanová
Author
Bolek Vladimír EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
Co-authors
Romanová Anita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
Source document
EDULEARN23 : 15th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Pp. 2253-2261. - Palma : IATED, 2023 ; International Conference on Education and New Learning Technologies. ISBN 978-84-09-52151-7. ISSN 2340-1117
Digitálna kompetencia je jednou z ôsmich kľúčových kompetencií a vzťahuje sa na sebavedomé a kritické používanie celého radu digitálnych technológií na informovanie, komunikáciu a riešenie základných problémov vo všetkých aspektoch života. Je nevyhnutný pre učenie sa, prácu a aktívne zapojenie sa do spoločnosti. Výučba výpočtovej techniky prešla niekoľkými fázami a naďalej nachádza svoju podobu. Pojem vzdelávací obsah sa líši v hĺbke, forme a rozsahu. Obsah integruje prvky, zložky a kompetencie informačnej gramotnosti.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00241-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
3.6 MB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.