Modern Trends in Data Collection in the Field of Marketing
Author info
Lukáš Vavlič, Jozef Zuzik
Author
Vavlič Lukáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
Co-authors
Zuzik Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
Source document
"Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 63-70. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Hrabovská Zuzana ; Reshetnikova Iryna L. ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5099-4
Čoraz častejšie rezonujú v spoločnostiach nástroje ako Artificial Intelligence, Machine Learning, Web Scraping, Voice Search, Google Analytics a iné. Zo štatistického pohľadu sa spomínané nástroje používajú nielen v sfére online obchodu, ale stretávame sa s nimi aj na realitnom trhu, cestovnom ruchu či iných odvetviach. Väčšina spomínaných moderných nástrojov využíva programovacie jazyky, pričom najviac používaným je Python. Artificial Intelligence a Machine Learning využívajú aj známe spoločnosti ako Netflix, Amazon alebo Spotify a samozrejme mnohé ďalšie. Využívanie moderných nástrojov na zber marketingových dát môže spoločnostiam zabezpečiť získanie väčšej konkurencieschopnosti na trhu.
Public work category
Invited reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00590-010, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
464.1 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.