Elektronický obchod je v posledných rokoch jedným z najbežnejších spôsobov nakupovania v krajinách vyspelého sveta. V ére digitálnej revolúcie a rýchlych technologických zmien sa elektronický obchod stal atraktívnym spôsobom nákupu a predaja tovaru a služieb. Je čoraz dôležitejším nástrojom pre obchodníkov, ktorí chcú rozšíriť svoje podnikanie, ale aj pre zákazníkov, ktorí využívajú elektronický obchod ako pohodlnejší a jednoduchší spôsob nakupovania. Tento trend je viditeľný aj na Slovensku, kde e-commerce neustále expanduje a má stále väčší vplyv na maloobchodný trh a ekonomiku. Podľa zistení výskumu patrí medzi najobľúbenejšie spôsoby nakupovania. Príspevok sa zaoberá vývojom e-commerce na Slovensku v období rokov 2013 až 2022. Po analýze makro a mikroprostredia odvetvia poukazuje na vplyv jednotlivých faktorov, ako aj príležitosti a hrozby vyplývajúce z výsledky výskumu.
Public work category
Scientific titles in home not carented magazines and other year-books