Vplyv emisného škandálu na online reputáciu spoločnosti Volkswagen
Author info
Vladimír Hojdik, Mária Kozáková, Pavel Melich
Author
Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Co-authors
Kozáková Mária EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Melich Pavel EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
Source document
Karviná Ph.D. conference on business and economics : proceedings of 10th international scientific conference : november 1 - 3, 2017, Karviná, Czech Republic. Pp. 238-245. - Karviná : Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2017 / Tvrdoň Michal ; Karviná Ph.D. conference on business and economics International scientific conference. ISBN 978-80-7510-265-2
Analýza povesti spoločnosti Volkswagen pred a po emisnom škandále zo septembra 2015, ktorý vypukol v USA a pokračuje v celom svete. Prezentácia teoretického pozadia a literárneho prehľadu o internetovej reputácii spoločnosti.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E17 00903-005, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
583.7 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.