Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 34-44. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022 / Antal Jarolím ; Bič Josef ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2454-2. ISSN 2453-6113
Reset celosvetovej ekonomiky v roku 2022 po pandémii, spôsobenej korona vírusom, je optimálnou príležitosťou na investovanie do priemyslu a obchodných modelov, založených na udržateľnosti a obehovosti. Marketingoví pedagógovia budú mať kľúčovú rolu pri implementácií sociálnych a enviromentálnych kritérií do marketingových učebných osnov pri prechode k udržateľnej spoločnosti a modelu obehového hospodárstva. Študenti marketingu chápu, že svet je systém, v ktorom ich činy a aj činy národov, majú dôsledky celosvetovo a preto sa počas vysokoškolského štúdia potrebujú dozvedieť viac informácií o udržateľnosti. Moderný mainstreamový marketing spochybňujú obavy o udržateľnosť. Popis učebných osnov a kľúčové vzdelávacie ciele v oblasti udržateľnosti marketingu.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00246-003, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
792 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.