Štúdia skúma vplyv faktorov ovplyvňujúcich rozhodnutie o emigrácii vzdelaných Afgancov v Afganistane v rokoch 2016 až 2021. Článok skúma vzájomný vzťah medzi pochopením dynamiky úniku mozgov z Afganistanu a využitím marketingového inžinierstva ako progresívnej platformy na optimalizáciu procesov manažérskeho rozhodovania v kontexte vyvíjajúcich sa problémov krajiny. Skúma, ako emigračné rozhodnutia vzdelaných jednotlivcov ovplyvňujú národ a ako môže využitie ich zručností a vedomostí prostredníctvom prírastku mozgov prospieť stratégiám marketingového riadenia. Tento interdisciplinárny prístup sa snaží využiť afganskú diaspóru ako cenný zdroj na riešenie súčasných marketingových výziev, použitím binárneho logistického regresného modelu na okraji a binárnej logistickej regresie so súborom prierezových údajov. Súborná logistická regresná analýza na svojich okrajoch potvrdzuje významný pozitívny vzťah medzi vzdelaním a emigráciou.
Public work category
Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books