Riadenie vzťahov v predaji – čo znamená budovanie vzťahov a aký význam má v obchodných spoločnostiach
Author info
Tobias Barthelt, Peter Markovič
Author
Barthelt Tobias EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Co-authors
Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Source document
Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 20, č. 2 (2023), s. 9-20. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028
Na základe predpokladu, že budovanie vzťahov zostane základným faktorom úspechu v predaji aj v budúcnosti, sú v tomto článku analyzované dve kľúčové otázky: Aké faktory charakterizujú budovanie vzťahov so zákazníkmi? A ako sa táto téma realizuje v predajnej praxi? Aby sme sa dostali k podstate týchto otázok, boli ako kvalitatívna výskumná metóda vybrané pološtruktúrované expertné rozhovory. Výsledky ukazujú konsenzus medzi opýtanými odborníkmi, že budovanie vzťahov je kľúčom k úspechu v predaji, teraz aj v budúcnosti. Podrobnejšia analýza základných faktorov odhaľuje, že niektoré sú zložitejšie, ako by sa na prvý pohľad dalo predpokladať. Pohľad do praxe tiež ukazuje, že implementácia témy „budovanie vzťahov“ sa zatiaľ nestala súčasťou DNA väčšiny firiem.
Public work category
Scientific titles in home not carented magazines and other year-books