Világi Róbert EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Source document
EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Conference Proceedings : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 13-14 September 2023. Pp. 93-103. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Petrovská Frederika ; Lorko Matej ; Oreský Milan ; Steinhauser Dušan ; EDAMBA 2023 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-5127-4
Identifikácia najlepších postupov pri práci so sociálnymi médiami pomocou analýzy e-marketingovej komunikácie spoločnosti zaoberajúcej sa nealkoholickými nápojmi a jej priamych konkurentov. Na tento účel sa v období od februára do marca 2023 monitorujú a analyzujú účty na sociálnych sieťach 3 vybraných spoločností vyrábajúcich nealkoholické nápoje, ktoré používajú svoje vlastné účty na sociálnych sieťach. Medzi monitorované sociálne siete patria Twitter, Instagram, Facebook a YouTube. Firmy takmer denne propagujú svoje nové alebo existujúce produkty na svojich sociálnych sieťach a často na túto propagáciu využívajú známe osobnosti. Používaním celebrít získavajú väčšiu angažovanosť od používateľov sociálnych médií vo forme lajkov, komentárov, zobrazení a nových sledovateľov.