1. Faktory efektivnosti železniční dopravy - jak rozhodovat o dopravní politice
SYS | 0071386 | |
---|---|---|
LBL | 01743naa$$2200313$$$450$ | |
005 | 20231107114757.3 | |
100 | $a 20080222a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba | |
101 | 0- | $a cze $d eng |
102 | $a CZ | |
200 | 1- | $a Faktory efektivnosti železniční dopravy - jak rozhodovat o dopravní politice $f Martin Kvizda |
330 | $a Štandardná metodika analýzy a komparácie železničnej dopravy spočíva v niekoľkých teoretických konceptoch, ktoré stanovujú predpoklady efektívnej prevádzky železničnej dopravy. Tieto koncepty sú: existencia utopených nákladov (sunk costs), úspory z rozsahu (economies of scale), úspory z hustoty prevádzky (economies of density), sieťový efekt (network economies) a úspory zo štruktúry (economies of scope). Problematika bezpečnosti prevádzky, emisnej záťaže a jednotkovej energetickej náročnosti prevádzky železničnej dopravy. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0109614 $1 011 $a 1213-2446 $1 200 1 $a Národohospodářský obzor $d National economic horizons $v Roč. 6, č. 4 (2006), s. 38-50 $1 210 $a Brno $c Ekonomicko-správní fakulta MU $d 2006 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001841 $a doprava železničná |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004427 $a politika dopravná |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004868 $a prevádzka dopravy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005751 $a služby dopravné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006846 $a úspory |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001254 $a bezpečnosť |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001993 $a emisie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001998 $a energetika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť |
675 | $a 338.47 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000171 $x Dopravné hospodárstvo | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0009501 $a Kvizda $b Martin $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20080222 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |