1. Prispôsobovanie podnikateľských stratégií malých a stredných firiem v regiónoch SR ako reakcia na dôsledky finančnej krízy v období globalizácie
:KNAPIK, Peter. Prispôsobovanie podnikateľských stratégií malých a stredných firiem v regiónoch SR ako reakcia na dôsledky finančnej krízy v období globalizácie. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 4, s. 81-96. VEGA 1/4562/07. 1/4562/07, VEGA, Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii.