1. Poňatie štruktúry organizácie školy z pohľadu riaditeľov škôl
SYS | 0110380 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20231127102156.6 | |
100 | $a 20100212a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Poňatie štruktúry organizácie školy z pohľadu riaditeľov škôl $e optimálna integrácia a koordinácia $h (2.) $f Kinga Horváthová |
330 | $a Dokončenie príspevku z minulého čísla o škole ako organizácii, ktorú podmieňujú vonkajšie a vnútorné faktory. Analýza štruktúry manažmentu a komplexnosti školy. Metodika výskumu organizačnej štruktúry školy. Výsledky výskumu a interpretácia. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0181939 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení $v Č. 1 (2010), s. 12-16 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2010 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006337 $a štruktúra organizačná |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005436 $a riaditelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003291 $a metodika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004814 $a predmety učebné |
675 | $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0026667 $a Horváthová $b Kinga $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20100212 $g AACR2 |